Monday, June 17, 2013

17.06.2013 Yuki Kashiwagi BLOG TRANSLATION

2013-06-17 23:23:58

公演 Performance

テーマ:ブログ Theme: Blog
きょうはB公演でした(^ ^)キラキラToday was Team B's performance (^ ^)キラキラ
汗かいたーー
 We sure did sweat
前髪を珍しく分けなかったんですーー
I din't part my bangs, so it seems rare to meee

そしたら汗かいて、前髪が悲惨でした(笑)
 And because I sweated, my bangs turned into a disaster (haha)

 しっぱーーい!(笑)
Faaaaiiiill! (haha)

あのですね
So yeah
きょうは、アイドリング!!!の橋本楓ちゃんと長野せりなちゃんが観にきてくれてました♪
Today Idoling!!!'s Hashimoto Kaede-chan and Nagano Serina-chan came to see us♪

あー。かわいい。
Aaa- How cute.
かわいすぎるドキドキ
They're just too cuteドキドキ

楓ちゃんは同じ事務所なのですが、
Kaede-chan and I are in the same agency, but we haven't met in a while,
ひさしぶりに会えて嬉しかったー(*^^*)
so, I'm glad we diiiiid(*^^*)

きょうもありがとうございましたキラキラ
Thanks for todayキラキラ

あしたも1日
And tomorrow,
 張り切っていきまっしょー!
Let's go out there and be energetiiiiiiic!

おやすみなさい(*^^*)星空キラキラ
Goodnight (*^^*)星空キラキラ

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
special credits:   http://ameblo.jp/yuki-kashiwagi-we/archive-1-201306.html
http://blog48.livejournal.com/tag/akb4820%20team%20b%3A%20kashiwagi%20yuki

No comments:

Post a Comment